Prisijunk prie savo BIGBOX

Dulkių siurblys robotas Neato Robotics Botvac Connected

Prekės kodas: 228066

  • Įvairios, kilimai, parketas
  • Neato
  • Sauso siurbimo
  • Konteineris
  • Visos savybės
Pristatymas per 1-4 d.d.
Įvertinimas: 5 / 5
Įvertinimų: 4
SUPER LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN! Plačiau
Siūlyk savo kainą!
SIŪLYTI
X

Prekės savybės

Bendra informacija
Gamintojas Neato
Dulkių talpos surinkimo tipas Konteineris
Grindų tipas Įvairios, kilimai, parketas
Funkcionalumas Sauso siurbimo
Valdymas Ant korpuso, WiFi
shopid 1
Dulkių siurblio tipas Robotas
Triukšmingumas 71-79 dB dBA dB(A)
Variklio filtras HEPA
Įkrovimo laikas 2,5 h
Veikimo laikas 90/120 min
Wi-Fi ryšys Taip
Valdymas Ant korpuso, WiFi
Prekės kategorija Dulkių siurbliai
Funkcionalumas Sauso siurbimo
Garantinis laikotarpis 24 mėn.
Matmenys (AxPxG) 33.0 x 31.8 x 10.2 cm

Prekės aprašymas



Interaktyvus, Wi-Fi ryšį naudojantis robotas dulkių siurblys

Revoliucinė kontrolės galimybė – valdymas pasitelkus išmaniąją aplikaciją;

„Spin Flow™“ valymo technologiją – spartus šepečių veikimas bei galinga įsiurbimo jėga;

Ypatingas, šiuolaikiškas „D“ formos dizainas. Efektyvus nešvarumų sunaikinimas net ir sunkiai pasiekiamose vietose prie sienų;

Lazerinė navigacijos sistema. Kambario skenavimas 360 laipsnių kampu. Patalpos žemėlapio sudarymas, efektyviausio siurbimo maršruto numatymas, kliūčių kelyje išvengimas;

Du režimai. Eco Mode (tylūs ir ekonomiškas) ir Turbo Mode (intensyvus ir spartus);

Modernus (50 procentų didesnis) valymo šepetys;

Aukštos kokybės filtras.

Novatoriška, ypatingą dėmesį klientų poreikių įgyvendinimui skirianti, „Neato Robotics“ kompanija nesugeba nustygti vietoje. Neseniai pristatę revoliucinį Neato Botvac D85 siurblį, dabar išradėjai reprezentuoja naujos koncepcijos kūrinį, namų robotų sektoriui, kokybės ir interaktyvumo atžvilgiais, nustatantį absoliučiai naujus standartus.

šūkis, kad protingiausias ir galingiausias robotas tapo dar sumanesnis bei produktyvesnis – nėra tik reklaminė kūrėjų strategija. Skambūs žodžiai puikiai apibendrina inovatyvų gaminį, kuris ne tik yra intelektualus ir galingas, bet taip pat interaktyvus.

Wi-Fi dulkių siurblyje? Taip! „Neato Robotics“ nėra nieko neįmanomo.

Apribojimų neturintis interaktyvumas

Roboto Neato Botvac Connected interaktyvumo galimybės pralenkia net nerealiausius vartotojų lūkesčius. Neįtikėtina, tačiau modernios technologijos dėka autentiškas robotas turi originalią, inovatyvią ypatybę, o tiksliau – sistemą, kuri atveria neribotas siurblio kontrolės galimybes. Naudojant išmaniąją aplikaciją (derinama su iOS ir Android) Botvac Connected valdymas tampa spartus bei nesudėtingas. Roboto-siurblio šeimininkas gali nesivarginti ir neieškoti tinkamų mygtukų kombinacijų ant siurblio. Modernios technologijos dėka dabar viskas daug paprasčiau!

Prisijungęs prie bevielio ryšio namų tinkle, Botvac Connected robotas tampa sumaniu ir produktyviu darbuotoju, kurį, pagal poreikius, šeimininkas kontroliuoja lengvai ir greitai. Programėlė išmaniajame telefone ar planšetėje padeda įjungti bei išjungti robotą, taip pat numatyti siurblio darbo grafiką bei stebėti jo veiklą. Be to, naudojant Wi-Fi ryšį, įmanoma siurblį kontroliuoti nuotolinio valdymo būdu, t.y. unikaliam namų tvarkytojui paskirti konkrečią užduotį (pvz., įsakyti išvalyti tam tikrą, nedidelį kambario plotą) net tada, kai siurblio šeimininkas yra kitame kambaryje.

Vis dėlto revoliucinis interaktyvumas nėra vienintelis Botvac Connected pranašumas. Robotas dulkių siurblys yra sumanus ir galingas – pasižymi unikalia praktiškumo, inovacijų bei aukštos kokybės samplaika, kuri yra būdinga tik „Neato“ kompanijos kūriniams.

Integruota šiuolaikiška kartografijos bei navigacijos technologija (LaserSmart Mapping & Navigation) užtikrina, kad robotas darbo metu visada veiks tikslingai ir produktyviai. Pasitelkęs 360 laipsnių kampo skenavimo funkciją, robotas ne tik sudaro objektyvų kambario žemėlapį ir numatyto našiausią valymo maršrutą, bet taip pat pastebi visas patalpoje esančias kliūtis.

Dulkių siurblys erdvėje juda dinamiškai – nesitranko į patalpoje esančius baldus, nesugadina ant grindų numestų daiktų, neužvažiuoja ant žaislų, nesusipainioja laiduose bei užuolaidose, be to, jaučia greta esančius gyvūnus.


Intelektualus pasipriešinimas dulkėms – didesnis šepetys ir moderni sistema

Nepaisant to, kad Neato Botvac Connected robotas dulkių siurblys sėkmingai išvengia kelyje pasitaikančių kliūčių, dulkių bei purvo robotas neišvengia niekada. Nešvarumai Botvac Connected siurbliui – ne kliūtis, o misija, kurią jis įvykdo be didelių sunkumų, tačiau su dideliais našumo rezultatais.

Kaip šiam robotui tai pavyksta? Novatoriško, 50 procentų didesnio šepečio (lyginant su konkurentais) ir unikalios sistemos dėka. Kūrėjai integravo produktyvumą užtikrinančią „SpinFlow™“ valymo technologiją, kuri garantuoja sistemingą šepečių sukimosi ir įsiurbimo į konteinerį darbą.

Ką būtina žinoti?

Ypatingai intelektualus, interaktyvus, aukštos kokybės Neato Botvac Connected robotas dulkių siurblys yra tinkamas aktyviai gyvenantiems asmenims bei dažnai namuose būnantiems, ramybę mėgstantiems šeimininkams.

Robotas veikia sparčiai bei tyliai. Siurblys Botvac Connected visuomet pabaigia pradėtą darbą, tačiau jėgoms senkant jis keliauja į „pasikrovimo bazę“. Atgavęs jėgas grįžta į paskutinę buvimo vietą ir tęsia pradėtą darbą.

Dulkių siurblys robotas turi du režimus. Eco Mode funkcijos ekonominis veikimo laikas – 120 minutės (beje, šiuo režimu garantuojamas ypač tylus siurblio darbas), o įjungus Turbo Mode yra naudojama galingesnė siurbimo jėga, todėl veikimo laikas šiek tiek sumažėja (90 min.).

neato 

Šiuolaikiška kartografijos bei navigacijos technologija

neato 


Turintiems naminių augintinių, Neato Botvac Connected tampa tikru išsigelbėjimu

Be to, robotas funkcionaliai bei „apsukriai“ (veikia net 4 kartus greičiau nei kiti tokio pobūdžio siurbliai!) juda ne tik kambario erdvėje, gerai matomose vietose, bet taip pat pagauna nešvarumus, slypinčius sunkiai pasiekiamose erdvėse – po sofomis, lovomis, spintelėmis ir pan. O sumanus „D“ formos dizainas garantuoja, kad nešvarumai būtų sunaikinti ir sienų kampuose (artumas siurbiant prie sienos – 14mm!). 

Pirkimo gidai



Visi sutiks, kad grindų valymas nėra maloniausias užsiėmimas. Tačiau daugumai vis dar sunku patikėti, kad varginantis dulkių siurbimas gali būti pakeistas autonominiu robotu. Robotų siurblių modelių daugėja, todėl susiduriama su pasirinkimo problema. Tinkamai pasirinktas robotas – siurblys privalo visiškai pakeisti rankinį grindų siurbimą namuose. Mes pateiksime kelis naudingus patarimus ieškantiems tinkamiausio varianto.

Šluojantis ar siurbiantis robotas?

Abu variantai turi savų pliusų ir minusų. Šluojantį robotą rinkitės mažose patalpose, pvz.: butuose, kuriuose dominuoja lygios grindys, nešasi minimalus purvo kiekis ir renkasi dulkės. Toks robotas yra tylesnis ir dažnai pigesnis. Tai - ekonomiškas pasirinkimas, nes robotas nėra galingas. Tačiau svarbu žinoti, kad tokio roboto nepakaks žmonėms turintiems besišeriančius naminius gyvūnus ar kilimus. Tokiu atveju reiktų rinktis siurbiantį robotą. Jis yra kur kas galingesnis. Jis puikiai susidoroja su kilimuose esančiais nešvarumais, naminių gyvūnų plaukais, jo ratai didesni, todėl gali įveikti net iki 2.5 cm slenksčius.
Nors dauguma siurblių robotų yra sauso valymo, tačiau galima rasti ir tokių, kurie turi dvejopą funkciją (sauso valymo ir plovimo).

Talpa

Kuo ji bus didesnė, tuo rečiau reikės valyti dulkių siurblį, todėl galėsite beveik pamiršti su siurbimu susijusius rūpesčius.

Valomas plotas

Ne visi siurbliai robotai gali įstengti išvalyti gana didelius plotus, kurie yra didesni nei 90 kvadratinių metrų. Įvertinkite kokio dydžio yra valomos patalpos, tai leis išsirinkti tinkamiausią dulkių siurblį. Pavyzdžiui, ekonominis siurblys robotas susidoroja su mažos kvadratūros plotais, o galingesnis su didesnės. Tačiau su didelės kvadratūros plotais per vieną valymo ciklą nesusidoroja nei tie, nei tie robotai. Tai priklauso ir nuo baterijos.


Veikimo laikas

Produktų aprašymuose galima rasti nurodymus kiek laiko veikia roboto baterija, todėl svarbu į tai atsižvelgti. Gera žinia ta, kad kai baterija pradės sekti, siurblys robotas grįš į krovimo stotelę. Tiesa, renkantis siurblį reikėtų pasidomėti ar jis turi funkciją leidžiančią jam tęsti darbą nuo tos vietos kurioje baigė siurbti.

Rankinis ar nuotolinis valdymas?

Didelis pliusas jei siurblys gali būti valdomas telefonu. Turint tokį robotą, jį galima valdyti esant bet kur mobiliosios programėlės pagalba. Pavyzdžiui, jei esate ne namuose, bet sužinote, kad netrukus atvyks svečiai, galite įjungti robotą nuotoliniu būdu, o jis išsiurbs namus savarankiškai iki pasirodant jums ir svečiams. Toks siurblys yra susietas su Wi-Fi ryšiu, o telefonu galima sukurti viso namo žemėlapį, kuriame nurodoma ką ir kur valyti.
Paprastesni robotai turi valdymo mygtukus ant korpuso. Tokiu atveju turėsite visada jį pajungti patys. Egzistuoja ir valdymo pulteliai, tačiau jais valdyti siurblį galėsite tik esant netoliese.
 
 
 
 

Papildomos funkcijos

Siurbliai robotai gali turėti valdymo pultelį, gali turėti specialų signalą, įspėjantį kad siurblys užstrigo ir t.t. Kai kurie siurbliai gali būti užprogramuojami kokias vietas turėtų valyti, ir kurių turėtų vengti. Jei Jūsų patalpose yra vietų nuo kurių siurblys gali nukristi, laiptų ar kitų vietų, nereiktų nerimauti, nes daugelyje siurblių yra sensoriai, apsaugantys nuvažiavimą nuo grindų paviršiaus. Taip pat, galima nustatyti siurblio darbo grafiką.
Alergiškiems ir sergantiems kvėpavimo ligomis žmonėms, rekomenduojame rinktis siurblius robotus su HEPA filtrais. Jie surenka smulkias dulkių daleles ir tokiu būdu jos nepatenka į aplinką.


Pristatymas


NEMOKAMAS PRISTATYMAS*

NUO 99 EUR! 

*nemokamas pristatymas netaikomas lizingo sutarčių siuntimui kurjeriu. 

SUPER LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN!

Pristatymas į namus ar biurą per 1-3 darbo dienas

 

  • 90% BIGBOX.LT užsakymų klientams pristatomi per 1-3 darbo dienas. Išsamesnė informacija apie pristatymo terminus pateikiama prie kiekvienos prekės, taip pat ir užsakymo metu lange „Užsakymo sąlygos“. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį BIGBOX.LT atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu. 
  • Tuo atveju, jeigu mes neturime galimybės parduoti prekės, pavyzdžiui, dėl to, kad prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad prekės likutis nulinis arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama kaina, mes informuosime Jus elektroniniu paštu ar telefonu ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Jūs jau busite sumokėjęs už prekę, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
  • BIGBOX.LT elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus prekių asortimentas, todėl nepaisant visų protingų mūsų pastangų, lieka galimybė, kad dalis prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis ar pristatymo terminais. Tuo atveju, jeigu mes nustatome, kad pateikta prekių kaina yra klaidinga, mes apie tai raštu informuojame Jus ir suteikiame galimybę Jums įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Jūsų atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Jumis nepavyksta susisiekti nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Jūs būsite apie tai informuojamas raštu. Jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Jūs pagrįstai galėjote atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, BIGBOX.LT nekyla pareiga parduoti Jums prekę neteisinga, t.y. mažesne kaina.
  • Jūsų patogumui - pristatymo laiko pasirinkimas. Pasirinkus prekių pristatymą su kurjerių tarnyba, klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką: 8-14 val. arba 14-18 val.
  • Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba BIGBOX.LT darbuotoją el. paštu: pagalba@bigbox.lt ar telefonu 8 700 33 322, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

Pristatymas ir papildomos paslaugos

Galite rinktis jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

Pristatymo būdas Standartinis mokestis Pristatymo mokesčio išimtys Užnešimo paslauga
Pristatymas su kurjerių tarnyba 2,99 €
Televizoriams ir telefonams pristatymas 3,99 €, stambiagabaritėms prekėms - 7,99 € 19 €

Pristatymas į OMNIVA paštomatus

2,59 € 

Maksimalus Omniva paštomatais siunčiamos siuntos svoris iki 30 kg., maksimalūs matmenys - 39 x 38 x 64 cm  

paslauga neteikiama 

Atsiėmimas BIGBOX.LT biure Kaune 0 €
Stambiagabaričių prekių biure atsiimti nėra galimybės paslauga neteikiama

 Pristatymas į Kuršių Neriją 

Teirautis telefonu: +37070033322

Stambiagabaritėms prekėms pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis. 

 

 

  • Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų. Siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekių. Jei pristatomos prekės, kurias gali panešti vienas žmogus, pristatymas ir užnešimas įeina į standartinio pristatymo kainą.
  • Stambiagabaritėms prekėms (skalbimo mašinoms, šaldytuvams ir pan.) taikomas 7,99 € mokestis. Rekomenduojama pasinaudoti užnešimo paslauga + 19 €. Tokiu būdu siuntą atveža keli žmonės, pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekes. SVARBU: Užnešimo paslauga teikiama tik darbo valandomis - 8 - 17 val. Užsakius užnešimo paslaugą, prekės pristatymas gali prasitęsti iki 3 d.d., kadangi užnešimą atlieka dvigubas kurjerių ekipažas bei planuojamas sunkiasvorio automobilio maršrutas. Užnešamo daikto svoris negali viršyti 120 kg.

Svarbu žinoti priimant prekes

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį. 
  • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui).
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

 

  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
 
 
Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:
 
 

 1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES


DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.
 

 2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

 
Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.
 

 3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

 
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.
Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.
 

 4. TEISINGAI INFORMUOK

 
Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta el. paštu kas@dpd.lt arba 

tel.: 8-5-2106777. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris. 

 

DPD logo DPD užsakymas

Apmokėjimas


DĖMESIO: Norėdami mokėti iš DNB banko, mokėjimo žingsnyje rinkitės MOKĖJIMAS PAVEDIMU. Norėdami mokėti iš NORDEA - rinkitės NORDEA mokėjimo būdą.


BIGBOX.LT internetinėje parduotuvėje atsiskaityti už pirkinius galite Jums patogiausiu būdu:

  • Mokėjimu pavedimu;
  • Išsimokėtinai (SB LIZINGAS, GF LIZINGAS, MOKILIZINGAS);
  • Elektronine bankininkyste ("bank link");
  • PayPal (mokėdami šiuo būdu dėl sukčiavimo prevencijos atsiųskite mums savo asmens dokumento kopiją į pagalba@bigbox.lt) ;
  • Grynaisiais pinigais pristatymo metu.

Mokėjimo būdas Papildomi BIGBOX.LT mokesčiai Papildomi banko (ar serviso teikėjo) mokesčiai
Mokėjimas pavedimu Nėra Bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip tranzakcijos mokestis banko viduje arba į kitą banką, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
Elektronine bankininkyste
(bank link paslauga)
Nėra Bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip tranzakcijos mokestis banko viduje, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
PayPal Nėra 5% nuo užsakymo sumos
Grynaisiais pinigais pristatymo metu 3 € Nėra
Išsimokėtinai,
SB lizingo pagalba
Sudarant lizingo sutartį, nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9€ dokumentų siuntimo mokestis. Jeigu nenorite, kad dokumentai būtų siunčiami per kurjerį - dokumentus galite atvažiuoti pasirašyti mūsų ofise Kaune Savanorių pr. 441B, LT- 49185. Tokiu atveju mokestis nebus taikomas. Papildomas mokestis (palūkanos %) skaičiuojamas bankui, priklausomai nuo periodo kuriam norite sudaryti išperkamosios nuomos sutartį.
Išsimokėtinai,
mOKilizingo pagalba
Sudarant lizingo sutartį, nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9 € dokumentų siuntimo mokestis. Jeigu nenorite, kad dokumentai būtų siunčiami per kurjerį - dokumentus galite atvažiuoti pasirašyti mūsų ofise Kaune Savanorių pr. 441B. Tokiu atveju mokestis nebus taikomas. Papildomas mokestis (palūkanos %) skaičiuojamas bankui, priklausomai nuo periodo kuriam norite sudaryti išperkamosios nuomos sutartį.

Pastaba: nuolaidos kodai galioja perkant nuo 99 Eur arba perkant akcijos ženklu pažymėtą prekę.

DĖMESIO: pasirinkus atsiskaitymo būdą "Grynaisiais pinigais pristatymo metu", prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme!

BIGBOX.LT sąskaitos rekvizitai, pasirinkus mokėjimo būdą "Mokėjimas pavedimu":

Įmonės pavadinimas UAB „Electronic trade“
Įmonės kodas 302662379
PVM mokėtojo kodas LT100006385811
Įmonės biuro adresas Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185
Atsiskaitomoji sąskaita LT35 7180 6000 2546 7363
Bankas Šiaulių bankas, AB
Mokėjimo paskirtis reikia nurodyti užsakymo numerį

Grąžinimas, garantija

Bigbox prekių grąžinimas


PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCEDŪRA

Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba registruotu laišku BIGBOX.LT biuro adresu: Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185 per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

SVARBU: Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui). Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su BIGBOX.LT atsakingu darbuotoju el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba telefonu: 8 700 33 322 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.


Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (jo formą gali atsiųsti atsakingas BIGBOX.LT darbuotojas el. paštu arba galite atsisiųsti čia), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

 
Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas. Šeštoji knyga. Prievolių teisė 6.228-10 straipsnis.
 
PIRKĖJO TEISĖS

Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje, nustatančio, jog "Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11) straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas:
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);
- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę.

Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el.paštas tarnyba@vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .


PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti BIGBOX.LT biuro adresu: Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185.

SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems. 

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

BIGBOX.LT vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, BIGBOX.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Prekes galite grąžinti, pristatant į BIGBOX.LT biurą Kaune:

KAIP MUS RASTI?

Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185
Darbo laikas: I-V 08:00 – 17:00 val.
Telefonas: +370 700 333 22
El. paštas: pagalba@bigbox.lt
 
GRANTIJA, GRANTINIS REMONTAS, AUTORIZUOTI SERVISO CENTRAI

DĖMESIO: visos BIGBOX.LT parduodamos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas. Detalesnę informaciją apie pagrindinių prekių kategorijų garantinio aptarnavimo bei kokybės garantijos informaciją rasite čia.

Duomenų saugumas


BIGBOX.LT rūpinasi Jūsų duomenų saugumu.

Saugų apsipirkimą internetinėje parduotuvėje BIGBOX.LT užtikrina vienas žymiausių pasaulyje saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas, kurį suteikė tarptautinis elektroninio parašo sertifikavimo centras Comodo. Naudojant SSL sertifikatą, informacija, siunčiama tarp lankytojo naršyklės ir BIGBOX.LT serverio, yra šifruojama, todėl informacija tampa saugi ir nepasiekiama tretiesiems asmenims.

BIGBOX.LT nekaupia prisijungimo prie mokėjimo sistemų duomenų.

Internetinės parduotuvės BIGBOX.LT pirkėjai prisijungimo prie elektroninės bankininkystės ar elektroninių mokėjimų sistemų duomenis įveda bankų puslapiuose, todėl elektroninei parduotuvei BIGBOX.LT ši informacija neprieinama.

Mums rūpi mūsų klientų duomenų saugumas, todėl naudojame vieną saugiausių sertifikatų – „Comodo“.

Kainos istorija

228066 850,00 EUR

Atgal Pirmyn