Prisijunk prie savo BIGBOX

Dulkių siurblys robotas Neato Botvac D7™ Connected

Prekės kodas: 289742

  • Wi-Fi
  • Neato
  • Sauso siurbimo
  • Robotas
  • Visos savybės
Gaukite dovanų galingą Huawei Mediapad T5 planšetinė kompiuterį!!!
Pristatymas per 1-4 d.d.
Įvertinimas: 5 / 5
Įvertinimų: 1
LIZINGAS BE PABRANGIMO IKI 10 MĖN. Plačiau
Siūlyk savo kainą!
SIŪLYTI
X

Prekės savybės

Bendra informacija
Gamintojas Neato
Funkcionalumas Sauso siurbimo
Valdymas Wi-Fi
shopid 1
Dulkių siurblio tipas Robotas
Dulkių surinkimo talpos tipas Konteineris
Wi-Fi ryšys Taip
Valdymas Wi-Fi
Funkcionalumas Sauso siurbimo
Garantinis laikotarpis 24 mėn.

Prekės aprašymas

Gaukite dovanų Planšetę Huawei Mediapad T5 10” 16GB 4G WIFI Juoda




"Neato Robotics" - tai intelektualių namų robotų lyderiai. Jie pristatė, dar vieną, galingą, intuityvų, produktyvų ir ypač sumanų robotą, dulkių siurblį su "Wi-Fi" ryšiu. 


Šis dulkių siurblys robotas yra vienas iš pažangiausių ir galingiausių rinkoje esančių dulkių siurblių. Šiam siurbliui pranašumą suteikia intelektuali sistema, kuri yra sukurta remiantis naujausiomis technologijomis. Dėl šių modernių sprendimų, šis robotas-siurblys, pasižymi autentiškomis savybėmis, kurios nėra būdingos kitiems dulkių siurbliams robotams. 


Šio dulkių siurblio roboto išskirtinumas yra toks, kad jis turi integruotą "grindų plovimo" sistemą ir valymo technologiją, kurie padeda roboto savininkui sukurti tobulą patalpos siurbimo planą. Siurblyje yra įdiegta navigacijos technologija, kuri užtikrina, kad robotas veiktų tikslingai. 


Pasitelkus "Neato" programėlę, roboto savininkas gali pažymėti linijas-ribas, kurių dulkių siurblys negali kirsti. Tokiu būdų yra užtikrinama, kad robotas žino kurias vietas siurbti ir kur draudžiama. Taip pat, praėjusį siurbimą galimą patikrinti ir įsijungus "siurbimo suvestinės žemėlapį", kuris parodys ar tiksliai robotas siurbė. 


Naudodamiesi IFTTT aplikaciją, roboto savininkas gali universaliai valdyti robotą: jį išjungti, įjungti, numatyti linijas-ribas, sukurti taisykles, kurios nustato tam tikrus veiksmus ir/ar jų seką. Ši programėlė padeda lengvai ir tikslingai automatizuoti procesus, todėl šeimininkui pasidaro mažiau užduočių atlikti rankomis, nes už jį tai atlieka dulkių siurblys robotas. 


Taip pat, šis robotas yra tikras išsigelbėjimas tiems, kurie augina naminius gyvūnėlius, nes šis robotas yra tikras karys kovoje su plaukais ir pūkais. Tobuli švaros rezultatai pasiekiami dėl pažangios šepečių sistemos bei galingų, aukštos kokybės filtrų. Robote esantys filtrai yra kokybiški, dėl to padeda užtikrinti oro gaivumą ir eliminuoja alergijos tikimybę, nes yra sugaunamos net ir mažiausios dulkių dalelės.


Šis robotas be kliūčių susitvarko su nešvarumais, kurie yra sunkiai pasiekiamose erdvėse. Pavyzdžiui, po sofomis, lovomis, spintelėmis ir t.t. "D" formos dizainas garantuoja, kad nešvarumai būtų surinkti ne tik lengvai pasiekiamose vietose, kampuose, bet ir ant sienų (su šoninio šepečio pagalba). 

 

Pirkimo gidai



Visi sutiks, kad grindų valymas nėra maloniausias užsiėmimas. Tačiau daugumai vis dar sunku patikėti, kad varginantis dulkių siurbimas gali būti pakeistas autonominiu robotu. Robotų siurblių modelių daugėja, todėl susiduriama su pasirinkimo problema. Tinkamai pasirinktas robotas – siurblys privalo visiškai pakeisti rankinį grindų siurbimą namuose. Mes pateiksime kelis naudingus patarimus ieškantiems tinkamiausio varianto.

Šluojantis ar siurbiantis robotas?

Abu variantai turi savų pliusų ir minusų. Šluojantį robotą rinkitės mažose patalpose, pvz.: butuose, kuriuose dominuoja lygios grindys, nešasi minimalus purvo kiekis ir renkasi dulkės. Toks robotas yra tylesnis ir dažnai pigesnis. Tai - ekonomiškas pasirinkimas, nes robotas nėra galingas. Tačiau svarbu žinoti, kad tokio roboto nepakaks žmonėms turintiems besišeriančius naminius gyvūnus ar kilimus. Tokiu atveju reiktų rinktis siurbiantį robotą. Jis yra kur kas galingesnis. Jis puikiai susidoroja su kilimuose esančiais nešvarumais, naminių gyvūnų plaukais, jo ratai didesni, todėl gali įveikti net iki 2.5 cm slenksčius.
Nors dauguma siurblių robotų yra sauso valymo, tačiau galima rasti ir tokių, kurie turi dvejopą funkciją (sauso valymo ir plovimo).

Talpa

Kuo ji bus didesnė, tuo rečiau reikės valyti dulkių siurblį, todėl galėsite beveik pamiršti su siurbimu susijusius rūpesčius.

Valomas plotas

Ne visi siurbliai robotai gali įstengti išvalyti gana didelius plotus, kurie yra didesni nei 90 kvadratinių metrų. Įvertinkite kokio dydžio yra valomos patalpos, tai leis išsirinkti tinkamiausią dulkių siurblį. Pavyzdžiui, ekonominis siurblys robotas susidoroja su mažos kvadratūros plotais, o galingesnis su didesnės. Tačiau su didelės kvadratūros plotais per vieną valymo ciklą nesusidoroja nei tie, nei tie robotai. Tai priklauso ir nuo baterijos.


Veikimo laikas

Produktų aprašymuose galima rasti nurodymus kiek laiko veikia roboto baterija, todėl svarbu į tai atsižvelgti. Gera žinia ta, kad kai baterija pradės sekti, siurblys robotas grįš į krovimo stotelę. Tiesa, renkantis siurblį reikėtų pasidomėti ar jis turi funkciją leidžiančią jam tęsti darbą nuo tos vietos kurioje baigė siurbti.

Rankinis ar nuotolinis valdymas?

Didelis pliusas jei siurblys gali būti valdomas telefonu. Turint tokį robotą, jį galima valdyti esant bet kur mobiliosios programėlės pagalba. Pavyzdžiui, jei esate ne namuose, bet sužinote, kad netrukus atvyks svečiai, galite įjungti robotą nuotoliniu būdu, o jis išsiurbs namus savarankiškai iki pasirodant jums ir svečiams. Toks siurblys yra susietas su Wi-Fi ryšiu, o telefonu galima sukurti viso namo žemėlapį, kuriame nurodoma ką ir kur valyti.
Paprastesni robotai turi valdymo mygtukus ant korpuso. Tokiu atveju turėsite visada jį pajungti patys. Egzistuoja ir valdymo pulteliai, tačiau jais valdyti siurblį galėsite tik esant netoliese.
 
 
 
 

Papildomos funkcijos

Siurbliai robotai gali turėti valdymo pultelį, gali turėti specialų signalą, įspėjantį kad siurblys užstrigo ir t.t. Kai kurie siurbliai gali būti užprogramuojami kokias vietas turėtų valyti, ir kurių turėtų vengti. Jei Jūsų patalpose yra vietų nuo kurių siurblys gali nukristi, laiptų ar kitų vietų, nereiktų nerimauti, nes daugelyje siurblių yra sensoriai, apsaugantys nuvažiavimą nuo grindų paviršiaus. Taip pat, galima nustatyti siurblio darbo grafiką.
Alergiškiems ir sergantiems kvėpavimo ligomis žmonėms, rekomenduojame rinktis siurblius robotus su HEPA filtrais. Jie surenka smulkias dulkių daleles ir tokiu būdu jos nepatenka į aplinką.


Pristatymas


NEMOKAMAS PRISTATYMAS*

NUO 99 EUR! 

*nemokamas pristatymas netaikomas lizingo sutarčių siuntimui kurjeriu. 

SUPER LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN!

*nuolaidos kodai galioja pirkinių krepšeliui nuo 99 Eur

 

  • 90% BIGBOX.LT užsakymų klientams pristatomi per 1-4 darbo dienas. Išsamesnė informacija apie pristatymo terminus pateikiama prie kiekvienos prekės, taip pat ir užsakymo metu lange „Užsakymo sąlygos“. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį BIGBOX.LT atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu. 
  • Tuo atveju, jeigu mes neturime galimybės parduoti prekės, pavyzdžiui, dėl to, kad prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad prekės likutis nulinis arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama kaina, mes informuosime Jus elektroniniu paštu ar telefonu ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Jūs jau busite sumokėjęs už prekę, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
  • BIGBOX.LT elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus prekių asortimentas, todėl nepaisant visų protingų mūsų pastangų, lieka galimybė, kad dalis prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis ar pristatymo terminais. Tuo atveju, jeigu mes nustatome, kad pateikta prekių kaina yra klaidinga, mes apie tai raštu informuojame Jus ir suteikiame galimybę Jums įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Jūsų atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Jumis nepavyksta susisiekti nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Jūs būsite apie tai informuojamas raštu. Jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Jūs pagrįstai galėjote atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, BIGBOX.LT nekyla pareiga parduoti Jums prekę neteisinga, t.y. mažesne kaina.
  • Jūsų patogumui - pristatymo laiko pasirinkimas. Pasirinkus prekių pristatymą su kurjerių tarnyba, klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką: 8-14 val. arba 14-18 val.
  • Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba BIGBOX.LT darbuotoją el. paštu: pagalba@bigbox.lt ar telefonu 8 700 33 322, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

Pristatymas ir papildomos paslaugos

Galite rinktis jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

Pristatymo būdas Standartinis mokestis Pristatymo mokesčio išimtys Užnešimo paslauga
Pristatymas su kurjerių tarnyba 2,99 €
Televizoriams ir telefonams pristatymas 3,99 €, stambiagabaritėms prekėms - 7,99 € 19 €

Pristatymas į OMNIVA paštomatus

2,59 € 

Maksimalus Omniva paštomatais siunčiamos siuntos svoris iki 30 kg., maksimalūs matmenys - 39 x 38 x 64 cm  

paslauga neteikiama 

Atsiėmimas BIGBOX.LT biure Kaune 0 €
Stambiagabaričių prekių biure atsiimti nėra galimybės paslauga neteikiama

 Pristatymas į Kuršių Neriją 

Teirautis telefonu: +37070033322

Stambiagabaritėms prekėms pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis. 

 

 

  • Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų. Siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekių. Jei pristatomos prekės, kurias gali panešti vienas žmogus, pristatymas ir užnešimas įeina į standartinio pristatymo kainą.
  • Stambiagabaritėms prekėms (skalbimo mašinoms, šaldytuvams ir pan.) taikomas 7,99 € mokestis. Rekomenduojama pasinaudoti užnešimo paslauga + 19 €. Tokiu būdu siuntą atveža keli žmonės, pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekes. SVARBU: Užnešimo paslauga teikiama tik darbo valandomis - 8 - 17 val. Užsakius užnešimo paslaugą, prekės pristatymas gali prasitęsti iki 3 d.d., kadangi užnešimą atlieka dvigubas kurjerių ekipažas bei planuojamas sunkiasvorio automobilio maršrutas. Užnešamo daikto svoris negali viršyti 120 kg.

Svarbu žinoti priimant prekes

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį. 
  • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui).
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

 

  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
 
 
Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:
 
 

 1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES


DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.
 

 2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

 
Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.
 

 3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

 
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.
Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.
 

 4. TEISINGAI INFORMUOK

 
Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta el. paštu kas@dpd.lt arba 

tel.: 8-5-2106777. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris. 

 

DPD logo DPD užsakymas

Apmokėjimas


DĖMESIO: Norėdami mokėti iš DNB banko, mokėjimo žingsnyje rinkitės MOKĖJIMAS PAVEDIMU. Norėdami mokėti iš NORDEA - rinkitės NORDEA mokėjimo būdą.


BIGBOX.LT internetinėje parduotuvėje atsiskaityti už pirkinius galite Jums patogiausiu būdu:

  • Mokėjimu pavedimu;
  • Išsimokėtinai (SB LIZINGAS, GF LIZINGAS, MOKILIZINGAS);
  • Elektronine bankininkyste ("bank link");
  • PayPal (mokėdami šiuo būdu dėl sukčiavimo prevencijos atsiųskite mums savo asmens dokumento kopiją į pagalba@bigbox.lt) ;
  • Grynaisiais pinigais pristatymo metu.

Mokėjimo būdas Papildomi BIGBOX.LT mokesčiai Papildomi banko (ar serviso teikėjo) mokesčiai
Mokėjimas pavedimu Nėra Bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip tranzakcijos mokestis banko viduje arba į kitą banką, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
Elektronine bankininkyste
(bank link paslauga)
Nėra Bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip tranzakcijos mokestis banko viduje, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
PayPal Nėra 5% nuo užsakymo sumos
Grynaisiais pinigais pristatymo metu 3 € Nėra
Išsimokėtinai,
SB lizingo pagalba
Sudarant lizingo sutartį, nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9€ dokumentų siuntimo mokestis. Jeigu nenorite, kad dokumentai būtų siunčiami per kurjerį - dokumentus galite atvažiuoti pasirašyti mūsų ofise Kaune Savanorių pr. 441B, LT- 49185. Tokiu atveju mokestis nebus taikomas. Papildomas mokestis (palūkanos %) skaičiuojamas bankui, priklausomai nuo periodo kuriam norite sudaryti išperkamosios nuomos sutartį.
Išsimokėtinai,
mOKilizingo pagalba
Sudarant lizingo sutartį, nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9 € dokumentų siuntimo mokestis. Jeigu nenorite, kad dokumentai būtų siunčiami per kurjerį - dokumentus galite atvažiuoti pasirašyti mūsų ofise Kaune Savanorių pr. 441B. Tokiu atveju mokestis nebus taikomas. Papildomas mokestis (palūkanos %) skaičiuojamas bankui, priklausomai nuo periodo kuriam norite sudaryti išperkamosios nuomos sutartį.

Pastaba: nuolaidos kodai galioja perkant nuo 99 Eur arba perkant akcijos ženklu pažymėtą prekę.

DĖMESIO: pasirinkus atsiskaitymo būdą "Grynaisiais pinigais pristatymo metu", prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme!

BIGBOX.LT sąskaitos rekvizitai, pasirinkus mokėjimo būdą "Mokėjimas pavedimu":

Įmonės pavadinimas UAB „Electronic trade“
Įmonės kodas 302662379
PVM mokėtojo kodas LT100006385811
Įmonės biuro adresas Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185
Atsiskaitomoji sąskaita LT35 7180 6000 2546 7363
Bankas Šiaulių bankas, AB
Mokėjimo paskirtis reikia nurodyti užsakymo numerį

Grąžinimas, garantija

Bigbox prekių grąžinimas


PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCEDŪRA

Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba registruotu laišku BIGBOX.LT biuro adresu: Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185 per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

SVARBU: Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui). Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su BIGBOX.LT atsakingu darbuotoju el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba telefonu: 8 700 33 322 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.


Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (jo formą gali atsiųsti atsakingas BIGBOX.LT darbuotojas el. paštu arba galite atsisiųsti čia), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

 
Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas. Šeštoji knyga. Prievolių teisė 6.228-10 straipsnis.
 
PIRKĖJO TEISĖS

Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje, nustatančio, jog "Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11) straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas:
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);
- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę.

Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el.paštas tarnyba@vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .


PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti BIGBOX.LT biuro adresu: Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185.

SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems. 

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

BIGBOX.LT vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, BIGBOX.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Prekes galite grąžinti, pristatant į BIGBOX.LT biurą Kaune:

KAIP MUS RASTI?

Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185
Darbo laikas: I-V 08:00 – 17:00 val.
Telefonas: +370 700 333 22
El. paštas: pagalba@bigbox.lt
 
GRANTIJA, GRANTINIS REMONTAS, AUTORIZUOTI SERVISO CENTRAI

DĖMESIO: visos BIGBOX.LT parduodamos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas. Detalesnę informaciją apie pagrindinių prekių kategorijų garantinio aptarnavimo bei kokybės garantijos informaciją rasite čia.

Duomenų saugumas


BIGBOX.LT rūpinasi Jūsų duomenų saugumu.

Saugų apsipirkimą internetinėje parduotuvėje BIGBOX.LT užtikrina vienas žymiausių pasaulyje saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas, kurį suteikė tarptautinis elektroninio parašo sertifikavimo centras Comodo. Naudojant SSL sertifikatą, informacija, siunčiama tarp lankytojo naršyklės ir BIGBOX.LT serverio, yra šifruojama, todėl informacija tampa saugi ir nepasiekiama tretiesiems asmenims.

BIGBOX.LT nekaupia prisijungimo prie mokėjimo sistemų duomenų.

Internetinės parduotuvės BIGBOX.LT pirkėjai prisijungimo prie elektroninės bankininkystės ar elektroninių mokėjimų sistemų duomenis įveda bankų puslapiuose, todėl elektroninei parduotuvei BIGBOX.LT ši informacija neprieinama.

Mums rūpi mūsų klientų duomenų saugumas, todėl naudojame vieną saugiausių sertifikatų – „Comodo“.

Kainos istorija

289742 959,00 EUR

Atgal Pirmyn