Prisijunk prie savo BIGBOX
Informacija
     

    Pristatymas


    NEMOKAMAS PRISTATYMAS*

    NUO 99 EUR! 

    *nemokamas pristatymas netaikomas lizingo sutarčių siuntimui kurjeriu. 

    SUPER LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN!

    *nuolaidos kodai galioja pirkinių krepšeliui nuo 99 Eur

     

    • 90% BIGBOX.LT užsakymų klientams pristatomi per 1-4 darbo dienas. Išsamesnė informacija apie pristatymo terminus pateikiama prie kiekvienos prekės, taip pat ir užsakymo metu lange „Užsakymo sąlygos“. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį BIGBOX.LT atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu. 
    • Tuo atveju, jeigu mes neturime galimybės parduoti prekės, pavyzdžiui, dėl to, kad prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad prekės likutis nulinis arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama kaina, mes informuosime Jus elektroniniu paštu ar telefonu ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Jūs jau busite sumokėjęs už prekę, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
    • BIGBOX.LT elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus prekių asortimentas, todėl nepaisant visų protingų mūsų pastangų, lieka galimybė, kad dalis prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis ar pristatymo terminais. Tuo atveju, jeigu mes nustatome, kad pateikta prekių kaina yra klaidinga, mes apie tai raštu informuojame Jus ir suteikiame galimybę Jums įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Jūsų atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Jumis nepavyksta susisiekti nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Jūs būsite apie tai informuojamas raštu. Jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Jūs pagrįstai galėjote atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, BIGBOX.LT nekyla pareiga parduoti Jums prekę neteisinga, t.y. mažesne kaina.
    • Jūsų patogumui - pristatymo laiko pasirinkimas. Pasirinkus prekių pristatymą su kurjerių tarnyba, klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką: 8-14 val. arba 14-18 val.
    • Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba BIGBOX.LT darbuotoją el. paštu: pagalba@bigbox.lt ar telefonu 8 700 33 322, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

    Pristatymas ir papildomos paslaugos

    Galite rinktis jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

    Pristatymo būdas Standartinis mokestis Pristatymo mokesčio išimtys Užnešimo paslauga
    Pristatymas su kurjerių tarnyba 2,99 €
    Televizoriams ir telefonams pristatymas 3,99 €, stambiagabaritėms prekėms - 7,99 € 19 €

    Pristatymas į OMNIVA paštomatus

    2,59 € 

    Maksimalus Omniva paštomatais siunčiamos siuntos svoris iki 30 kg., maksimalūs matmenys - 39 x 38 x 64 cm  

    paslauga neteikiama 

    Atsiėmimas BIGBOX.LT biure Kaune 0 €
    Stambiagabaričių prekių biure atsiimti nėra galimybės paslauga neteikiama

     Pristatymas į Kuršių Neriją 

    Teirautis telefonu: +37070033322

    Stambiagabaritėms prekėms pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis. 

     

     

    • Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų. Siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekių. Jei pristatomos prekės, kurias gali panešti vienas žmogus, pristatymas ir užnešimas įeina į standartinio pristatymo kainą.
    • Stambiagabaritėms prekėms (skalbimo mašinoms, šaldytuvams ir pan.) taikomas 7,99 € mokestis. Rekomenduojama pasinaudoti užnešimo paslauga + 19 €. Tokiu būdu siuntą atveža keli žmonės, pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekes. SVARBU: Užnešimo paslauga teikiama tik darbo valandomis - 8 - 17 val. Užsakius užnešimo paslaugą, prekės pristatymas gali prasitęsti iki 3 d.d., kadangi užnešimą atlieka dvigubas kurjerių ekipažas bei planuojamas sunkiasvorio automobilio maršrutas. Užnešamo daikto svoris negali viršyti 120 kg.

    Svarbu žinoti priimant prekes

    • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį. 
    • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui).
    • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

     

    • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
    • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
    • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
     
     
    Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:
     
     

     1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES


    DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
    Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.
     

     2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

     
    Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
    Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.
     

     3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

     
    Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.
    Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.
     

     4. TEISINGAI INFORMUOK

     
    Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta el. paštu kas@dpd.lt arba 

    tel.: 8-5-2106777. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris. 

     

    DPD logo DPD užsakymas