Prisijunk prie savo BIGBOX

Išorinis kietasis diskas Silicon Power 2TB

Prekės kodas: 228366

Pristatymas per 3 d.d. (darbo dienas)
LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN. Plačiau
Siūlyk savo kainą!
SIŪLYTI
X

Siūlyti per messenger

Prekės savybės

Techniniai duomenys
Gamintojas Silicon Power
Bendra informacija
Talpa 2TB
Short Description Pass the U.S. military drop-test standards MIL-STD 810G Method 516.6 Procedure IV (transit drop test), including specific height free fall test (122cm); ● Mark the IPX4 water-resistant level; ● SuperSpeed USB 3.0 compliant and backwards compatible with
Support OS Windows 8/7/Vista/XP/2000, Linux 2.6.31 or later, Mac OS 10.5 or later
Capacity 2 TB
Svoris 228~280g (by capacity)

Prekės aprašymas

Duomenų perdavimo sparta - 5000 Mbit/ai
USB versija - 3.0
Talpumas - 2 TB GB   

Pristatymas


NEMOKAMAS PRISTATYMAS*

NUO 299 EUR! 

SUPER LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN.!*

 
*nuolaidos kodai galioja pirkinių krepšeliui nuo 199 Eur. Dovanos galioja akcijos ženklu pažymėtoms prekėms.
 
* Tipinis SB lizingo pavyzdys. Pavyzdžiui, skolinantis 1000 Eur akcijos sąlygomis, kai sutartis sudaroma 10 mėn., be pradinio įnašo, eilinės įmokos mokamos kas mėnesį, fiksuota metinė palūkanų norma - 0%, administravimo mokestis – 0%, sutarties mokestis – 0%, *bendra vartojimo kredito kainos metinė norma – 0%, bendra mokama suma - 1000 Eur, eilinės įmokos suma – 100 Eur. Jums gali būti pasiūlytos ir kitos finansavimo sąlygos, priklausomai nuo sutarties laikotarpio, atlikto Jūsų mokumo bei rizikos vertinimo. Nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9 € dokumentų siuntimo mokestis. 

  • 90% BIGBOX.LT užsakymų klientams pristatomi per 1-4 darbo dienas, jei prekė yra sandėlyje. Išsamesnė informacija apie pristatymo terminus pateikiama prie kiekvienos prekės, taip pat ir užsakymo metu lange „Užsakymo sąlygos“. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį BIGBOX.LT atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu. Jei prie prekės nurodyta "Teirautis dėl pristatymo termino", prekę yra užsakoma pagal individualų poreikį, todėl reikia susisiekti su mumis dėl konkretaus termino.
  • Tuo atveju, jeigu mes neturime galimybės parduoti prekės, pavyzdžiui, dėl to, kad prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad prekės likutis nulinis arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama kaina, mes informuosime Jus elektroniniu paštu ar telefonu ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Jūs jau busite sumokėjęs už prekę, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
  • BIGBOX.LT elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus prekių asortimentas, todėl nepaisant visų protingų mūsų pastangų, lieka galimybė, kad dalis prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis ar pristatymo terminais. Tuo atveju, jeigu mes nustatome, kad pateikta prekių kaina yra klaidinga, mes apie tai raštu informuojame Jus ir suteikiame galimybę Jums įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Jūsų atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Jumis nepavyksta susisiekti nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Jūs būsite apie tai informuojamas raštu. Jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Jūs pagrįstai galėjote atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, BIGBOX.LT nekyla pareiga parduoti Jums prekę neteisinga, t.y. mažesne kaina.
  • Jūsų patogumui - pristatymo laiko pasirinkimas. Pasirinkus prekių pristatymą su kurjerių tarnyba, klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką: 8-14 val. arba 14-18 val.
  • Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba BIGBOX.LT darbuotoją el. paštu: pagalba@bigbox.lt ar telefonu 8 700 33 322, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

Pristatymas ir papildomos paslaugos

Galite rinktis jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

Pristatymo būdas Standartinis mokestis Pristatymo mokesčio išimtys Užnešimo paslauga
Pristatymas su kurjerių tarnyba iki 299 Eur - 2,99 €
Televizoriams ir telefonams pristatymas iki 299 Eur - 2,99 €, stambiagabaritėms prekėms iki 299 Eur - 5,99 € nuo 10 €

Pristatymas į OMNIVA paštomatus

iki 299 Eur - 2,59 € 

Maksimalus Omniva paštomatais siunčiamos siuntos svoris iki 30 kg., maksimalūs matmenys - 39 x 38 x 64 cm  

-

Atsiėmimas BIGBOX.LT biure Kaune 0 €
Stambiagabaričių prekių biure atsiimti nėra galimybės -

 Pristatymas į Kuršių Neriją 

Teirautis telefonu: +37070033322

Stambiagabaritėms prekėms pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis. 

 

 

  • Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų. Siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekių. Jei pristatomos prekės, kurias gali panešti vienas žmogus, pristatymas ir užnešimas įeina į standartinio pristatymo kainą.
  • Stambiagabaritėms prekėms rekomenduojama pasinaudoti užnešimo paslauga, kurios kaina nuo 10 €. Tokiu būdu siuntą atveža keli žmonės, pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekes. SVARBU: Užnešimo paslauga teikiama tik darbo valandomis - 8 - 17 val. Užsakius užnešimo paslaugą, prekės pristatymas gali prasitęsti iki 3 d.d., kadangi užnešimą atlieka dvigubas kurjerių ekipažas bei planuojamas sunkiasvorio automobilio maršrutas.
Užnešimo kainos priklausomai nuo prekės kategorijos:
 
Kategorija Kaina
Mikrobangų krosnelės 10 Eur
Gartraukiai 10 Eur
Kaitlentės 10 Eur
Orkaitės 15 Eur
Vyno šaldytuvai 15 Eur
Televizoriai 15 Eur
Viryklės 19 Eur
Indaplovės 19 Eur
Skalbimo mašinos - Skalbyklės 19  Eur
Skalbyklės-džiovyklės 19  Eur
Skalbinių Džiovyklės 19  Eur
Šaldytuvai 19  Eur
Šaldikliai 19  Eur
Šaldymo dėžės 19  Eur
Dviduriai šaldytuvai 19  Eur
Kamado griliai - kepsninės 19  Eur

Svarbu žinoti priimant prekes

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę. 
  • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui).
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

 

  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
 
 
Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:
 
 

 1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES


DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.
 

 2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

 
Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.
 

 3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

 
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.
Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.
 

 4. TEISINGAI INFORMUOK

 
Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta el. paštu kas@dpd.lt arba 

tel.: 8-5-2106777. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris. 

 

DPD logo DPD užsakymas

Apmokėjimas


DĖMESIO: Norėdami mokėti iš DNB banko, mokėjimo žingsnyje rinkitės MOKĖJIMAS PAVEDIMU. Norėdami mokėti iš NORDEA - rinkitės NORDEA mokėjimo būdą.


BIGBOX.LT internetinėje parduotuvėje atsiskaityti už pirkinius galite Jums patogiausiu būdu:

  • Mokėjimu pavedimu;
  • Išsimokėtinai (SB LIZINGAS, GF LIZINGAS, MOKILIZINGAS);
  • Elektronine bankininkyste ("bank link");
  • PayPal (mokėdami šiuo būdu dėl sukčiavimo prevencijos atsiųskite mums savo asmens dokumento kopiją į pagalba@bigbox.lt) ;
  • Grynaisiais pinigais pristatymo metu.

Mokėjimo būdas Papildomi BIGBOX.LT mokesčiai Papildomi banko (ar serviso teikėjo) mokesčiai
Mokėjimas pavedimu Nėra Bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip tranzakcijos mokestis banko viduje arba į kitą banką, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
Elektronine bankininkyste
(bank link paslauga)
Nėra Bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip tranzakcijos mokestis banko viduje, priklausomai kokio banko paslaugomis naudojatės.
PayPal Nėra 5% nuo užsakymo sumos
Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele pristatymo metu 3 € (kurjeris priima iki 1000 eur) Nėra
Išsimokėtinai,
SB lizingo pagalba
Sudarant lizingo sutartį, nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9 € dokumentų siuntimo mokestis. Jeigu nenorite, kad dokumentai būtų siunčiami per kurjerį - dokumentus galite atvažiuoti pasirašyti mūsų ofise Kaune Savanorių pr. 441B, LT- 49185. Tokiu atveju mokestis nebus taikomas. Papildomas mokestis (palūkanos %) skaičiuojamas bankui, priklausomai nuo periodo kuriam norite sudaryti išperkamosios nuomos sutartį.
Išsimokėtinai,
mOKilizingo pagalba
Sudarant lizingo sutartį, nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9 € dokumentų siuntimo mokestis. Jeigu nenorite, kad dokumentai būtų siunčiami per kurjerį - dokumentus galite atvažiuoti pasirašyti mūsų ofise Kaune Savanorių pr. 441B. Tokiu atveju mokestis nebus taikomas. Papildomas mokestis (palūkanos %) skaičiuojamas bankui, priklausomai nuo periodo kuriam norite sudaryti išperkamosios nuomos sutartį.

Pastaba: nuolaidos kodai galioja perkant nuo 99 Eur arba perkant akcijos ženklu pažymėtą prekę.

DĖMESIO: pasirinkus atsiskaitymo būdą "Grynaisiais pinigais pristatymo metu", prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme!

BIGBOX.LT sąskaitos rekvizitai, pasirinkus mokėjimo būdą "Mokėjimas pavedimu":

Įmonės pavadinimas UAB „Electronic trade“
Įmonės kodas 302662379
PVM mokėtojo kodas LT100006385811
Įmonės biuro adresas Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185
Atsiskaitomoji sąskaita LT35 7180 6000 2546 7363
Bankas Šiaulių bankas, AB
Mokėjimo paskirtis reikia nurodyti užsakymo numerį

Grąžinimas, garantija

Bigbox prekių grąžinimas


PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCEDŪRA

Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba registruotu laišku BIGBOX.LT biuro adresu: Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185 per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

SVARBU: Vėliausiai pretenziją apie netinkamą prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui). Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su BIGBOX.LT atsakingu darbuotoju el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba telefonu: 8 700 33 322 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.


Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (jo formą gali atsiųsti atsakingas BIGBOX.LT darbuotojas el. paštu arba galite atsisiųsti čia), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

 
Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas. Šeštoji knyga. Prievolių teisė 6.228-10 straipsnis.
 
PIRKĖJO TEISĖS

Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje, nustatančio, jog "Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11) straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas:
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);
- Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
- Jeigu pirkėjas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui pardavėjo ir pirkėjo arba pardavėjo ir trečiojo asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų pirkėjui;
- Jeigu klientui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida, ta nuolaida yra automatiškai atšaukiama tuo atveju, kai klientas atšaukia (ar grąžina) bent vieną kokybišką užsakymo pagal tokį pasiūlymą prekę.

Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el.paštas tarnyba@vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .


PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti BIGBOX.LT biuro adresu: Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185.

SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems. 

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

BIGBOX.LT vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, BIGBOX.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Prekes galite grąžinti, pristatant į BIGBOX.LT biurą Kaune:

KAIP MUS RASTI?

Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185
Darbo laikas: I-V 08:00 – 17:00 val.
Telefonas: +370 700 333 22
El. paštas: pagalba@bigbox.lt
 
GARANTIJA, GARANTINIS REMONTAS, AUTORIZUOTI SERVISO CENTRAI

DĖMESIO: visos BIGBOX.LT parduodamos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas. Detalesnę informaciją apie pagrindinių prekių kategorijų garantinio aptarnavimo bei kokybės garantijos informaciją rasite čia.

Kainos istorija

228366 83,99 EUR
Super lizingo akcija LG TV - gimtadienisiPhone 11 - gimtadienis
 

Atgal Pirmyn