Prisijunk prie savo BIGBOX
Informacija
     

    Kokybės garantija



    Visos BIGBOX.LT parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.

    Papildomai yra galimybė užsisakyti pratęstos garantijos paslaugą perkant prekes. Daugiau informacijos rasite čia.
    DĖMESIO:
    Jeigu pirkėjas yra juridinis asmuo - pratęsta garantija negalioja, prašome neužsakyti šios paslaugos!

    DĖMESIO: šiame puslapyje rasite aptarnaujančių servisų sąrašą pagal prekių kategorijas. Sugedus BIGBOX.LT internetinėje parduotuvėje įsigytai prekei, jeigu šiame puslapyje nerasite informacijos į kurį aptarnaujantį servisą kreiptis dėl konkrečios prekių grupės, prašome susisiekti su parduotuvės atsakingu asmeniu el. paštu: pagalba@bigbox.lt arba telefonu: 8 700 33 322 ir būsite nukreipti į Jūsų prekę aptarnaujantį servisą.

    Jei nutiktų taip, kad BIGBOX.LT internetinėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo:

    • Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai;
    • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai;
    • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį lapą (jei jis konkrečiai prekei yra reikalingas);
    • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prietaisų dalims ir esant mechaniniams pažeidimams. Tačiau iškilus problemai, visada rekomenduojame susisiekti su BIGBOX.LT atsakingu asmeniu el. paštu: pagalba@bigbox.lt, arba telefonu 8 700 33 322, kuris suteiks visą reikiamą informacija, bei pasiūlys priimtiniausią problemos sprendimo būdą.

    DĖMESIO: Sąskaitą faktūrą, kuri atitinka garantinį lapą, gausite el. paštu, kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas. Prisijungę prie savo vartotojo paskyros mūsų parduotuvėje, užsakymų istorijoje galėsite rasti visas Jums kada nors formuotas sąskaitas kiekvienam jūsų užsakymui.

    Papildoma informacija

    Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, dauguma atvejų pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ar lizingo sutartį) jei jame yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį lapą papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys). Tačiau jei siuntoje neradote garantinio lapo ir neramiai jaučiatės, prašome kreiptis į BIGBOX.LT atsakingą asmenį el. paštu: pagalba@bigbox.lt, arba telefonu: 8 700 33 322, kuris patikslins dėl konkrečios prekės garantinio aptarnavimo, bei suteiks Jums visą reikiamą pagalbą, reikalui esant atsiųs garantinį lapą paštu.

    SVARBU: Jei nutiktų taip, kad BIGBOX.LT elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo ir yra nepataisoma, autorizuotas servisas grąžina pažymą klientui patvirtinantį šį faktą, kurią pateikęs pardavėjui, klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę, arba BIGBOX.LT įsipareigoja gražinti sumokėtus pinigus. Nutikus tokiai situacijai, skenuotą pažymą prašome siųsti BIGBOX.LT atsakingam darbuotojui elektroniniu paštu pagalba@bigbox.lt arba skambinti telefonu 8 700 33 322, bei sutarti dėl tolesnės prekės apkeitimo arba pinigų grąžinimo procedūros.

    Autorizuotų serviso centrų sąrašas

    Jei nutiktų taip, kad BIGBOX.LT internetinėje parduotuvėje pirkote ir turite problemų dėl šių prekių:

    Televizoriai: Samsung, Philips, LG, Toshiba

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB "ServiceNet"

    Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
    Vilnius Ogmios miestas, Ūkio kiemas 3,
    Lukšio g. / Verkių g. 29, 09108
    Priimamasis: +370 5 2331686
    Buhalterija: +370 37 400163
    servisas@servicenet.lt I-V 8:30 - 17:30
    Kaunas Gaižiūnų g. 3, 50128 Priimamasis: +370 37 400160
    Buhalterija: +370 37 400163
    servisas@servicenet.lt I-V 8:30 - 17:30
    Klaipėda Bijūnų g. 8, 91204 Priimamasis: +370 46 380039
    Buhalterija: +370 37 400163
    servisas@servicenet.lt I-V 8:30 - 17:30

    Televizoriai, skalbyklės, šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp, LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB "EMTOSERVIS"

    Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
    Vilnius Savanorių pr. 1, 03116 +370 5 2737368 svc@emtoservis.lt I-V 9:00 - 18:00
    VI 9:00 - 17:00

    Skalbyklės, šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai: Blomberg, Beko, Gorenje, Krups

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB "AG Service"

    Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
    Vilnius Taikos g. 259 +370 37 330187 info@agservice.lt I-IV 9-18 val., V 9-17 val., pietų pertrauka nuo 13 iki 14 val.
    Kaunas R. Kalantos g. 32 +370 37 330187 info@agservice.lt I-IV 9-18 val., V 9-17 val., pietų pertrauka nuo 13 iki 14 val.

    Mobilieji telefonai: Visi

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės elektroniniu paštu pagalba@bigbox.lt

    Nešiojami kompiuteriai: Asus, Dell, Lenovo

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB "Servisa ICT"

    Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
    Vilnius Geležinio Vilko g. 6A, 03150 +370 5 210 11 60 support@servisaict.com I-V 09:00 - 18:00
    Kaunas Savanorių pr. 192 / J.Žemgulio g. 8, 44134 +370 37 329000, +370 37 337458 support@servisaict.com I-V 09:00 - 18:00

    Nešiojami kompiuteriai: Acer, Toshiba

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į autorizuotą serviso centrą - UAB "EMTOSERVIS"

    Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
    Vilnius Savanorių pr. 1, 03116 +370 5 2737368 svc@emtoservis.lt I-V 9:00 - 18:00
    VI 9:00 - 17:00

    Visų kitų kategorijų prekėms

    Kreipkitės į BIGBOX.LT

    Miestas Adresas Telefonas El. paštas Darbo laikas
    Kaunas  Savanorių pr. 441B, Kaunas, LT- 49185 +370 700 333 22 pagalba@bigbox.lt I-V 8:00 - 18:00

    Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:

    • Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro);
    • Atsiradus gedimams dėl elektros tinklų sutrikimo;
    • Esant nestabiliam įtampos tiekimui (jei patalpoje, kurioje naudosite prekę yra įtampos svyravimai, rekomenduojama įsigyti įtampos reguliavimo prietaisą, kurio pagalba išvengsite nemalonumų, kadangi garantija dėl įtampos svyravimų sukeltų gedimų netaikoma);
    • Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų;
    • Atsiradus gedimams ar pažeidimams dėl valymo, skutimo, subraižymo;
    • Prietaisas buvo sąmoningai ar dėl neatsargumo, sutrenktas, sugadintas, ardytas;
    • Atsiradus gedimams dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių ar pašalinių dalelių (dulkių, smėlio, cheminių medžiagų, maisto ir kt.);
    • Atsiradus rūdims, spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);
    • Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
    • Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
    • Jei serijinis numeris pakeistas, nutrintas, arba jo nepavyksta nustatyti;
    • Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių.